Vše o nákupu
Není nic jednoduššího než z pohodlí domova kliknout a nakoupit produkt, který Vás právě zaujal. Naším cílem je spokojený zákazník.
Výběr zboží | Možnost platby | Dodání zboží | Dodání zboží / Dopravce | Převzetí zásilky | Reklamace
Výběr zboží
- Zboží, které jste zvolili ke koupi vložíte do nákupního košíku, kliknutím na " přidat do košíku " .
- Produkt se Vám po té automaticky přidá do nákupního košíku, který si zobrazíte kliknutím s pravém horním rohu kliknutím na ikonu nákupního košíku - "dále pokračovat do košíku " .
- Zde si objednávku zkontrolujete a kliknete na tlačítko " pokračovat " po pravé straně .
- Následuje výběr způsobu dopravy a platby, po kliknutí na tlačítko " pokračovat " se Vám již zobrazí kolonky, kde vyplníte Vaše kontaktní, či fakturační údaje , dále klikněte na ODESLAT OBJEDNÁVKU , za předpokladu, že je vše v pořádku , nebo se případně můžete vrátit v objednávce kliknutím na " předchozí krok " .
Potvrzení Vaší objednávky
- Po odeslání Vaší objednávky se Vám na obrazovce zobrazí „Objednávka odeslána“. Číslo objednávky a automatické potvrzení objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce.
- Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, zda jste zadali při registraci správný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno).
- Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, je také možné, že e-mail mohl spadnout do SPAMU prosím, zkontrolujte také tuto schránku
- V případě, že máte s objednávkou jakékoli problémy kontaktujte nás na náš email obchod@oliverolivie.cz nebo na telefonu +420 608818282
- V okamžiku přijetí Vaší objednávky Vám přijde na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce potvrzující e-mail, který je závaznou informací, že Vaše objednávka byla přijata naším pracovníkem a probíhá její vyřizování
- Dále následuje potvrzující e-mail, který Vás informuje o přípravě k expedici, což je moment kdy je Vaše objednávka již zabalena a čeká na přijetí dopravcem, kterého jste si zvolili
- V okamžiku, kdy Vaše zboží opustí fyzicky náš sklad, obdržíte email o expedici. Následně Vás bude kontaktovat také dopravce o doručení objednávky.
Možnost platby
1. Na dobírku
- Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku, tzn. že zboží zaplatíte v hotovosti při dodání přímo řidiči, u řidiče je možné platit platební kartou, tuto informaci si můžete dále ověřit přímo v telefonickém hovoru s dopravcem, který Vás bude kontaktovat při doručování Vaší zásilky
- K zásilce vždy přikládáme daňový doklad
2. Bankovním převodem - bez poplatku
- Po odeslání objednávky Vám ihned automaticky zašleme pokyny k platbě na Vaší emailovou adresu.
- Při platbě převodem použijte číslo objednávky jako variabilní symbol.
- O přijetí platby Vás budeme informovat e-mailem. Obvykle je platba připsána na náš účet do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve Vaší bance.
- Po přijetí platby na náš účet Vám bude automaticky zaslána také faktura na e-mail, který jste uvedli ve Vaší objednávce
- K Vaší zásilce bude přiložený daňový doklad
- Číslo našeho účtu: 5970104399/0800
- Pokud je pro Vás obsah faktury nedostatečný nebo není správný, kontaktujte nás na e-mailovou adresu : obchod@oliverolivie.cz . V emailu prosím uveďte, jaké údaje potřebujete doplnit/změnit.
Dodání zboží / Dopravce
- Zboží doručujeme prostřednictvím přepravních společností PPL a DPD ve smluveném termínu
- Zásilka je vždy důkladně zabalena, tak aby se předešlo jejímu poškození
Převzetí zásilky
Při převzetí zásilky se řiďte níže uvedenými zásadami:
- zásilku při převzetí důkladně zkontrolujte zda není poškozen vnější obal
Reklamace zásilky
- V případě poškození vnějšího obalu zboží zásilku prosím nepřebírejte, předejdete tak zbytečným komplikacím v případném reklamačním řízení
- Reklamace rozbitého skleněného zboží v případě přijetí zásilky, je možné uplatnit pouze u dopravce.
- V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte na obchod@oliverolivie.cz
- V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte na emailové adrese: obchod@oliverolivie.cz , kde Vaší reklamaci přijmeme a vyřídíme v zákonem stanovené lhůtě
- Při převzetí zásilky si prosím zkontrolujte rovněž počet balíků, ten prosím uveďte do přepravního listu